Günümüzde, sosyal medya ile birlikte bilgi ve fikirlerin paylaşımı büyük bir hızla yayılmaya başladı. 2000’li yılların başında tanıştığımız Facebook, Twitter, Linkedin gibi birçok sosyal medya uygulaması, milyonlarca üyesi ile tüm dünyada ve ülkemizde bireysel kullanıcıların yanında, kurumsal kullanıcıların da dikkatini fazlasıyla çekmeye devam ediyor.

Sosyal Medya Şirketlerin İş Planına Yön Veriyor

Sosyal medya sayesinde artık insanlar birbirleriyle, kurumlarla, yaşadıkları olumlu ve olumsuz deneyimleri günün her saniyesinde paylaşabiliyor ve fikirlerini özgürce dile getirme imkanı buluyor. İnternet teknolojisi ile birlikte sosyal medyanın bu kadar hızlı büyümesi olumlu yönleriyle şirketlerin iş planına yön verirken müşteri ilişkileri alanında da yeni bir iletişim kanalı olarak karşımıza çıkıyor. Dolayısıyla şirketlerin sosyal medyayı yakından takip etmeleri ve iş süreçlerini güncellemeleri ve yeni stratejilerini bir an önce oluşturmaları gerekiyor.

TTNET MedyaNet ile Müşterilerine Daha da Yakın

Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi olarak sosyal medyayı önemli bir iletişim mecrası olarak görüyoruz. Sosyal Medya’da müşterilerinin sorunlarını çözmek ve taleplerini en kısa sürede yerine getirmek için geliştirdiğimiz Sosyal Medya Yönetim Aracını yani kısa adıyla MedyaNET’i “Gülümseyen Müşteri” programını başlattığımız 2012 yılında kullanmaya başladık.

MedyaNET ile birlikte tanımlı tüm sosyal medya platformlarındaki iletileri belirlenen anahtar kelimelerle istenen sürelerde periyodik ve anlık olarak tarayarak iletileri  kategorilere ayırabiliyoruz. Böylece verdiğimiz hizmetten memnun olmayan, sorun yaşayan sosyal medya kullanıcısı müşterilerimize kısa zamanda ulaşıp, problemlerini en kısa zamanda çözmeyi hedefliyoruz. İnternet ortamında olumsuz yorumlar artmadan bu yorumların kaynağı olan problemlere hızla müdahale edebilmek yoğun rekabetin yaşandığı teknoloji sektöründe büyük önem arzediyor.

Bu takip sisteminin diğer sistemlerimize entegrasyonu da sağlanmış olup, bu sistemlerimizi sosyal medya ile birleştirmiş bulunmaktayız. Sistemlerimizdeki kayıtlı müşterilerimiz ile bu müşterilerin sosyal medya uygulamalarındaki hesapları eşleştirilerek müşteriyi daha yakından tanımakta ve artık CRM sistemimizden müşterilerimizin sosyal medyadaki hareketlerini izleyebilmekteyiz.

MedyaNET ile birlikte amacımız müşterilerinin yüzünü güldürmeyi kendine misyon edinen TTNET’in sosyal medyada da her an yanlarında olduğunu hissettirmek ve “TTNET ile Her Şey Mümkün” sloganını pekiştirmek.

MedyaNET’in yeni başarılara ulaşma yolunda bizim için önemli araçlardan biri olduğuna inanıyoruz

  1. Henüz yorum yapılmamış.
Yorum Yapın