TTNET olarak Türkiye’de sosyal medyayı en etkin kullanan firmalardan biriyiz. Kendi sektörümüzde ülkemizin ilk sosyal medya departmanını kurmamız üzerinden neredeyse iki yıl geçti ve geriye dönüp baktığımızda sosyal medyadaki gücümüzü başarıyla görebiliyoruz.

Bu süre içerisinde neler mi yaptık?

  • 2009 yılının Kasım ayında TTNET Destek adı altında Türkiye’deki ilk sosyal medya müşteri destek hattını açarak başladık. Şikayetlerini sosyal medyada paylaşan müşterilerimizle iletişime geçtik ve sorunlarına çözüm ürettik.

Bu hizmete başladığımız günden bu yana 11 binden fazla müşterimizin yaşadığı problemlere bu kanal üzerinden çözüm bulduk.

Sosyal medya üzerinden milyonlarca müşterimize hizmet vermemize rağmen TTNET Destek dünyanın en hızlı çalışan müşteri hizmetleri kanalından biri haline geldi. Artık şikayetlere ortalama 20 dakikalık bir sürede geri dönüş yapabiliyoruz.

TTNET Destek için en yoğun kullandığımız iki mecra olan Facebook ve Twitter’ın yanında Shiftdelete (http://ttnet.shiftdelete.net/ttnet-destek/) ve donanımhaber  (http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3) gibi ülkemizin önde gelen teknoloji forumlarında da resmi uygulamalarımızla destek hizmeti vermeye başladık.

Bizi en çok gururlandıran başarımız ise başlattığımız bu hizmetin Uluslararası Stevie Business Awards (http://www.stevieawards.com/) tarafından Üstün Onur Ödülüne layık görülerek, artık bir endüstri standardı haline gelmesi.

  • 2009 yılının Aralık ayında ise Facebook sayfamızla sosyal medyanın ilk telekomünikasyon markası olduk. Bugün farklı ürün ve hizmetlerimiz için yönettiğimiz kurumsal profillerimizde toplam 1.5 milyondan fazla müşterimizle direkt iletişim kurabiliyoruz.

Sosyal medyayı artık sadece pazarlama iletişimi için değil müşterilerimizi gerçek anlamda dinlemek için kullanıyoruz. Bu kanallardan gelen geri bildirimlerle Tivibu, TTNET Müzik, Playstore gibi birçok ürünümüzde geliştirmeler yaptık ve müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunabilme şansı yakaladık.

  • 2010 yılının Ocak ve Mart aylarında ise telekomünikasyon sektöründeki ilk Facebook ve Twitter kampanyalarını gerçekleştirdik. Her kampanyamızda daha fazla tecrübe kazanarak, bugüne kadar yürüttüğümüz 23 kampanya ile 10 milyondan fazla kişiye ulaşmayı başardık.

Gülçin, Sıla, Bedük gibi sevdiğimiz sanatçılar albümlerinin lansmanlarını bizim sosyal medya kampanyalarımız ile yaptılar.

Bu kampanyalarımızın en çok ses getirenlerinden, yaparken de bizim en çok eğlendiklerimizden biri olan Bedük’ün son şarkısını  herkesten önce dinleyebilmek için 21 bin kişinin Facebook’ta bir araya geldiği TTNET Müzik kampanyamız oldu.

Sosyal medya kampanyalarımızda sadece internet ortamında da kalmadık, müşterilerimize gerçek hayatlarında da dokunmaya çalıştık.

Kahve Dünyası ile gerçekleştirdiğimiz kampanyada mesajımızın 40 kere retweet edilmesini sağlayan herkese kahve ısmarlayarak TTNET WiFi ürünümüzü her Kahve Dünyası’nda ücretsiz olarak sunduğumuzu 30 bin kişiye anlattık.

  • Kısa bir süre önce ise yine sosyal medya alanında önemli bir çalışmaya başladık ve sosyal CRM konusunda önemli bir projeyi başlattık.

Önümüzdeki dönemde de CRM yapılarımızla sosyal medyayı da dâhil ederek müşterilerimize en doğru şekilde hizmet ve teklifler götürebilmeyi planlıyoruz.


  1. Henüz yorum yapılmamış.
Yorum Yapın