TTNET, dijital dünyanın yıldızlarını bir araya getiren İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin ana sponsoru oldu. “Pazarlama İnteraktiftir” sloganı ile düzenlenen zirve, 21-22 Eylül tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirildi.

TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak’ın bir açılış konuşması yaptığı zirvede, interaktif dünyada iş yapma biçimi ve geleceğin dünyası masaya yatırıldı. “Gerçekle sanal arasında gidip gelmeler – Hava dalışı”  isimli sunumuyla Josephine Dorado, “İnternette ayak izin kadar varsın. Farklı deneyimleri kucakla” başlıklı sunumuyla Summer Bedard, farklı vizyonlarını dinleyicilerle paylaştılar. Katılımcılar iki gün boyunca iki ana konuşmacının yanı sıra 21 farklı konuşmacının tecrübe ve görüşleri sayesinde pazarlamanın sınırsızlığını deneyimleme şansı buldular.

Etkinlik kapsamında ikinci gün gerçekleştirilen “İPZ Youth” kapsamında gençlere yönelik pazarlama faaliyetleri konu edildi. Gençlerin beğendiği marka olma yollarının anlatıldığı İPZ Youth 2011’de, TTNET İnteraktif Medya Yöneticisi Murat Kahraman, müzisyen Bedük ve Promoqube Dijital Pazarlama ajansının kurucusu Özgür Alaz, “Henüz piyasaya çıkmamış bir şarkı 21 bin kişiye nasıl dinletilir? Bedük TTNET Müzik’le Facebook’da Full’lendi” başlıklı konuları katılımcılarla paylaştı.

Ayrıca İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin içinde yer alan Grand Interactive Awards’da bu yıl 10 farklı kategoride yapılan başvurular arasından TTNET-Townster entegrasyonu projesi “En İyi Sosyal Medya Mecra Uygulaması” kategorisinde üçüncülük ödülünü aldı.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
Yorum Yapın