TTNET Blog nasıl bir blog?

TTNET Blog; projelerimizi, anılarımızı, hedeflerimizi, çalışanlarımızın farklı bakış açılarıyla kaleme aldıkları yazıları, şirketimizin güncel haberlerini ve çok daha fazlasını bulacağınız bir blog.

TTNET Blog, keyifli editör yazılarıyla zenginleşen, zaman zaman bloggerları yazılarıyla konuk eden, sektördeki gelişmeleri ve yenilikleri ilk elden duyuran bir blog...

TTNET Blog dünyasına hoş geldiniz diyor ve yorumlarınızı bizlerle paylaşmanızı heyecanla bekliyoruz.

İnternette bağlandığınızda ilk olarak ne yapıyorsunuz?

Sonuçlara Bak

Loading ... Loading ...
5 Ekim 2012

Twitter’ın 140 karakter sınırlaması Fransızca’yı nazik bir dil olmaktan çıkarır mı?

Yazar: Çiğdem Keskin - Sosyal Medya Yöneticisi

Fransız tarihinde senli benli, içli dışlı konuşma 1879 devrimi sırasında yaygınlaşır. 1968 Mayıs’ının büyük sosyal çalkantısı yaşanırken de mesafeli konuşmanın dildeki ağırlığını ele geçirir.  Gel zaman git zaman Fransızca için sadece sen (tu) kelimesinin yeterli olmadığı görülür ve siz (vous) yavaş yavaş dilin içine sağlam bir dönüş yapar. Ta ki web’in ortaya çıkışına kadar! Web’in gelişimi ve sosyal medyanın yükselişiyle birlikte Fransızca’nın iletişim kodları tekrar majör bir kırılma içine girer.

Fransa’da 2 yıl yaşamış bir sosyal medyacı olarak bu konuda hem bildiklerimi hem de görüşlerimi paylaşmak istedim sizlerle.

Fransızca’da sen (tu) aile ve arkadaş çevresinde kullanılır, şekl-i kusur eder, laubalidir:) Onun dışında  kurallara uygun, resmi, samimiyetsiz, biçimsel ve tavırlı siz’in (vous) hakimiyeti söz konusudur. Çoğu genç Fransız bile arkadaş ortamında ilk kez tanıştığı, kendisinden az da olsa yaşça büyük olan kişilere, karşı taraf “tu” diyebileceğini belirtene  kadar “vous” diye hitap eder. Bu hem tanıştığı kişiye duyduğu saygının hem de kendi …

30 Haziran 2012

Dünya Sosyal Medya Günü’nüzü kutlarız!

Yazar: Çiğdem Keskin - Sosyal Medya Uzmanı / Fatih Cengiz - İnteraktif Medya Uzmanı

Evet biz o sosyal yolun yolcularıyız..

Türkiye’de sosyal medyayı bir iletişim mecrası olarak kullanan, sosyal medya kampanyalarını başlatan ve sosyal medya departmanını kuran ilk telekomünikasyon şirketinde çalışmanın gururunu yaşıyoruz.

Peki neler yapıyoruz?

Bir iletişim şirketi olarak “sosyal medya”yı önemsiyoruz ve etkili bir iletişim mecrası olarak kullanıyoruz.

Sosyal medyada ilkleri gerçekleştirmeye çalışıyoruz, gerçekleştirilen ilklerin başarısının devamını sağlıyoruz. TTNET Destek uygulaması ile Türkiye’de sosyal medyada canlı müşteri hizmetleri desteği veren ilk marka olduk. Sosyal medya üzerinden milyonlarca müşterimize hizmet veriyoruz. Bu sayede TTNET Destek en hızlı çalışan müşteri hizmetleri kanalından biri haline geldi. Sosyal medya sayesinde şikayetlere ortalama 20 dakikada geri dönüş yapabiliyoruz. TTNET Destek için en yoğun kullandığımız iki mecra olan Facebook ve Twitter’ın yanında Shiftdelete, Donanımhaber ve Scroll gibi ülkemizin önde gelen teknoloji forumlarında da resmi uygulamalarımızla destek hizmeti veriyoruz. Bizi en çok gururlandıran ise bu hizmetimizin Uluslararası Stevie Business Awards tarafından Üstün Onur Ödülü’ne layık görülerek, bir endüstri standardı …

5 Nisan 2012

Tivibu Ev’in yepyeni platformu: Sosyal Tivi

Yazar: NETyazar

TTNET’in yeni dönem TV platformu Tivibu, Sosyal Tivi uygulamasıyla Türkiye’de bir ilke daha imza attı.

Tivibu’nun Sosyal Tivi uygulaması, televizyon üzerinden sosyal medyanın kapılarını açmanın deneyimini yaşatıyor. Sosyal Tivi, televizyon izlerken aynı anda televizyon üzerinden sosyalleşme imkanı sağlıyor.

Teknolojiyi bilen ve okuyucuları ile gerek sayfalarından gerekse sosyal ağlar vasıtasıyla her an paylaşan blog yazarları ile 3 Nisan 2012 akşamı Bebek House Cafe’de bir Tivibu Sosyal Tivi deneyimleme etkinliği gerçekleştirdik.

Etkinlikte konuşan Dijital Medya Pazarlama Direktörü Yaman Alpata, davetlilere Tivibu Ev sistemi ve üzerindeki uygulamalar hakkında ayrıntılı bilgiler verdi. Alpata’dan sonra söz alan Tivibu Teknoloji Direktörü Burak Evren, Tivibu Ev’in yeni sosyal medya platformu Sosyal Tivi’yi dinleyicilere aktardı.

Etkinliğin sonunda teknoloji blog yazarları ile birlikte, 50.000 aboneyi aşan Tivibu Ev için bir kutlama pastası kesildi.

 

İşte Tivibu Ev’in gelişmiş özellikleri

Seç İzle

Yerli, yabancı filmler, diziler, müzik klipleri, belgeseller ve çizgi filmlerden oluşan zengin video içeriğine istediğiniz zaman …

15 Şubat 2012

Bir Oyun – Kural Yazısı

Yazar: Fatih Cengiz - İnteraktif Medya Uzmanı

2010’un ortalarına kadar, son bir kaç yılı “Neden çevrimiçi reklamlar?” sorusunu tartışarak geçirdik. Her platformda yazıldı, çizildi, tuşlandı. Kullanıcıyı özgür kılması, hedef kitleye yönelik nokta atışlarının yapılabilmesi, onlarla daha doğal ilişkilerin kurulabilmesi, reklama yapılan yatırımın geri dönüşlerinin ölçülebilirliği gibi başat sebepleri burada zikrederek bu faslı hızlıca geçmek gerekiyor artık.

Markalar da –pes ettiler demeyelim- bu konudaki muhafazakarlıklarını yavaş yavaş terkediyorlar ki, bu tutum özellikle ülkemiz için çok önemli. Elbette herkesten aynı esnekliği beklemeyeceğiz ve elbette bu sürecin aşamaları olacak. Sosyal medyanın kasıp kavurduğu 2011’de Facebook ve Twitter’ın dayanılmaz cazibesi en geleneksel marka iletişimcilerinin bile inadını kırdı. Bunu ajanslara “Biz neden sosyal medyada bişeyler yapmıyoruz?” şeklinde gelen brieflerin artmasından anlıyoruz.

“Marka iletişiminde dijitale geçişin bir süreç olduğu” gerçeğini kabullenip cebimize koyarsak dijitalin gücüne inanarak bu mecralara yatırım yapan markaların farkını anlamak daha da kolaylaşıyor. Çevrimiçi reklamlara yaptığı yatırımın boşa gitmesini istemeyen bu markalar oyunu kuralına göre oynuyorlar, markalarının sayısal dünyadaki iletişimini …