TTNET Blog nasıl bir blog?

TTNET Blog; projelerimizi, anılarımızı, hedeflerimizi, çalışanlarımızın farklı bakış açılarıyla kaleme aldıkları yazıları, şirketimizin güncel haberlerini ve çok daha fazlasını bulacağınız bir blog.

TTNET Blog, keyifli editör yazılarıyla zenginleşen, zaman zaman bloggerları yazılarıyla konuk eden, sektördeki gelişmeleri ve yenilikleri ilk elden duyuran bir blog...

TTNET Blog dünyasına hoş geldiniz diyor ve yorumlarınızı bizlerle paylaşmanızı heyecanla bekliyoruz.

İnternette bağlandığınızda ilk olarak ne yapıyorsunuz?

Sonuçlara Bak

Loading ... Loading ...
30 Haziran 2012

Dünya Sosyal Medya Günü’nüzü kutlarız!

Yazar: Çiğdem Keskin - Sosyal Medya Uzmanı / Fatih Cengiz - İnteraktif Medya Uzmanı

Evet biz o sosyal yolun yolcularıyız..

Türkiye’de sosyal medyayı bir iletişim mecrası olarak kullanan, sosyal medya kampanyalarını başlatan ve sosyal medya departmanını kuran ilk telekomünikasyon şirketinde çalışmanın gururunu yaşıyoruz.

Peki neler yapıyoruz?

Bir iletişim şirketi olarak “sosyal medya”yı önemsiyoruz ve etkili bir iletişim mecrası olarak kullanıyoruz.

Sosyal medyada ilkleri gerçekleştirmeye çalışıyoruz, gerçekleştirilen ilklerin başarısının devamını sağlıyoruz. TTNET Destek uygulaması ile Türkiye’de sosyal medyada canlı müşteri hizmetleri desteği veren ilk marka olduk. Sosyal medya üzerinden milyonlarca müşterimize hizmet veriyoruz. Bu sayede TTNET Destek en hızlı çalışan müşteri hizmetleri kanalından biri haline geldi. Sosyal medya sayesinde şikayetlere ortalama 20 dakikada geri dönüş yapabiliyoruz. TTNET Destek için en yoğun kullandığımız iki mecra olan Facebook ve Twitter’ın yanında Shiftdelete, Donanımhaber ve Scroll gibi ülkemizin önde gelen teknoloji forumlarında da resmi uygulamalarımızla destek hizmeti veriyoruz. Bizi en çok gururlandıran ise bu hizmetimizin Uluslararası Stevie Business Awards tarafından Üstün Onur Ödülü’ne layık görülerek, bir endüstri standardı …

8 Mart 2012

TTNET Facebook Sayfalarına Hayran Kadınlar!

Yazar: Lebin Ebru Çokişler - TTNET Kurumsal İletişim Direktörü

Değerli TTNET Blog Okurları,

TTNET olarak Ocak 2010’da Facebook’da ve Twitter’da kurumsal sayfalarımızı açarak Türkiye’de sosyal medyayı kullanan ilk telekomünikasyon şirketi olduk.

Bugün ürün ve servislerimize ait hesaplarımızla toplam 2.000.000’u aşkın bir topluluğa sahibiz.

8 Mart Kadınlar günü yaklaşırken Facebook’ta en çok hayranımız olan TTNET, Tivibu ve TTNET Müzik hesaplarındaki kadın hayranlarımızın oranını güncelledik.

Çıkardığımız dataları da sizlerle paylaşmak istedik.

Hem Facebook kadın hayranlarımızın hem tüm dünya kadınlarının kadınlar gününü kutlarız!

Saygılarımla

twitter/L_EbruCokisler

15 Şubat 2012

Bir Oyun – Kural Yazısı

Yazar: Fatih Cengiz - İnteraktif Medya Uzmanı

2010’un ortalarına kadar, son bir kaç yılı “Neden çevrimiçi reklamlar?” sorusunu tartışarak geçirdik. Her platformda yazıldı, çizildi, tuşlandı. Kullanıcıyı özgür kılması, hedef kitleye yönelik nokta atışlarının yapılabilmesi, onlarla daha doğal ilişkilerin kurulabilmesi, reklama yapılan yatırımın geri dönüşlerinin ölçülebilirliği gibi başat sebepleri burada zikrederek bu faslı hızlıca geçmek gerekiyor artık.

Markalar da –pes ettiler demeyelim- bu konudaki muhafazakarlıklarını yavaş yavaş terkediyorlar ki, bu tutum özellikle ülkemiz için çok önemli. Elbette herkesten aynı esnekliği beklemeyeceğiz ve elbette bu sürecin aşamaları olacak. Sosyal medyanın kasıp kavurduğu 2011’de Facebook ve Twitter’ın dayanılmaz cazibesi en geleneksel marka iletişimcilerinin bile inadını kırdı. Bunu ajanslara “Biz neden sosyal medyada bişeyler yapmıyoruz?” şeklinde gelen brieflerin artmasından anlıyoruz.

“Marka iletişiminde dijitale geçişin bir süreç olduğu” gerçeğini kabullenip cebimize koyarsak dijitalin gücüne inanarak bu mecralara yatırım yapan markaların farkını anlamak daha da kolaylaşıyor. Çevrimiçi reklamlara yaptığı yatırımın boşa gitmesini istemeyen bu markalar oyunu kuralına göre oynuyorlar, markalarının sayısal dünyadaki iletişimini …

15 Eylül 2011

ABD’nin Sosyal Oyun Geliri 2.18 Milyar Dolara Koşuyor

Yazar: NETyazar

Sosyal medya kullanıcılarının en büyük eğlencelerinden biri olan sosyal oyunlar, kitleleri peşinden sürükler hale geldi. Özellikle Facebook için hazırlanan oyunlar dünya üzerinde milyonlarca kişi tarafından zevkle oynanırken, oyun üreticisi firmalara da büyük bir gelir kapısı açtılar. 

Bu oyunlar, tüm dünyada olduğu gibi, Türkler tarafından da büyük ilgiyle oynanıyorlar. Hatta Türkler, bu konuda bir adım önde. Tüm dünyada toplam Facebook kullanıcılarının yüzde 50’si sosyal oyunları oynarken, Türkiye bu rakam ortalamanın yüzde 20 üzerinde. Sosyal oyun firması Peak Games firmasının açıkladığı verilere göre Facebook üyesi Türklerin yüzde 70’i sosyal oyunları oynuyor. Bu rakamlara göre Türkiye’deki 35 milyon internet kullanıcısının 25 milyonu sosyal oyunlardan bir ya da daha fazlasını oynuyor.

Firmanın öngörülerine göre Türkiye’de sanal ürün pazarı yakın bir zamanda 1 milyar dolarlık değere ulaşacak. Sanal ürünlerin büyük çoğunluğunu, bu oyunlarda daha başarılı olmak için satın alınan kredi, para veya oyun içi unsurlar oluşturuyor.…