TTNET Blog nasıl bir blog?

TTNET Blog; projelerimizi, anılarımızı, hedeflerimizi, çalışanlarımızın farklı bakış açılarıyla kaleme aldıkları yazıları, şirketimizin güncel haberlerini ve çok daha fazlasını bulacağınız bir blog.

TTNET Blog, keyifli editör yazılarıyla zenginleşen, zaman zaman bloggerları yazılarıyla konuk eden, sektördeki gelişmeleri ve yenilikleri ilk elden duyuran bir blog...

TTNET Blog dünyasına hoş geldiniz diyor ve yorumlarınızı bizlerle paylaşmanızı heyecanla bekliyoruz.

İnternette bağlandığınızda ilk olarak ne yapıyorsunuz?

Sonuçlara Bak

Loading ... Loading ...
24 Eylül 2012

TTNET Müzik’ten sonbahara hızlı giriş

Yazar: Ürün Keskin - Müzik ve Oyun İçerik Yöneticisi

TTNET Müzik, yepyeni albüm ve şarkılarıyla sonbahara hızlı bir giriş yaptı.

Farklı sesi, sıradışı yorumu ve yepyeni şarkılarıyla Cem Adrian’ın albümünün dijital platformlar içinde sadece TTNET Müzik’te yer alması bu hızlı girişin örneklerinden sadece biri…

Cem Adrian’ın yeni albümü “Siyah Bir Veda Öpücüğü”, sanatçının kendine özgü tarzı ve güçlü sesiyle yine kendisinden söz ettirecek gibi görünüyor.

 

“Emir” isimli ilk albümünden sonra çıkarttığı “Kayıp Çocuk Masalları” isimli ikinci albümü ile dikkat çeken Cem Adrian, hikayesine üçüncü albümüyle devam ediyor. 12 şarkıdan oluşan ve tüm parçalarında Cem Adrian imzası bu albüm, piyano ve keman ağırlıklı ezgilerin yanı sıra etkileyici sözleriyle de fark yaratıyor.

Unutmayın, müzik, dili ne olursa olsun duyguların anlatıldığı tek yoldur!

Tarif edilmez bir müzik ziyafeti yaşamak için sizleri TTNET Müzik’e bekliyoruz. Gelin, içimizden geçenleri dışarıdan dinleyelim!

Sevgiler,

 …

31 Ağustos 2012

Ödül maratonu

Yazar: Ceyhun Göcenoğlu - Sektörel İlişkiler Müdürü

Takdir edilmek, en önemli insani ihtiyaçlarımızdan bir tanesidir. Psikolojide ele alınan Maslow ihtiyaçlar hiyerarşisinde olduğu gibi birçok bilimsel çalışma da bulunmakta.

Emeklemeye başladığımız günden itibaren başardığımıza inandığımız her şey için takdir edilmeyi bekleriz. Bu ihtiyaç her türlü meslekte de kendini farklı biçimde gösterir.

Bir sporcu olimpiyatta madalya kazandığında, bir yönetmen Oscar, bir bilim adamı Nobel ödülünü aldığında verdiği tepkileri, yaşadığı mutluluğu hatırlamamız yeterli olacaktır. Bu ödülleri kazanmak üzere katılınan yarışmalar, festivaller, başvurular katılımcılar için değerli geri bildirimleri de getirir.

Şirketlerin insani özellikler taşıyıp taşımadıkları kurumsal yönetim ve işletme gibi sosyal bilimlerin araştırma konularından biri. Geri bildirim alıp süreçlerini geliştirerek müşterileri ve çalışanları için en iyi sonuçları alma isteği şirketler için de geçerlidir. Tüketici ve çalışan memnuniyet anketleri, kurumsal ödüller, bu geri bildirimlerin en detaylı ve somut örneğidir. Zira başvuruları hazırlarken hem içerik hem de sunum açısından ince bir çalışma yapılmakta, süreçler ve sonuçlar belki de hiç olmadığı kadar farklı detaylarla …

14 Haziran 2012

Değer Birimi Olarak İnsan ve Dijitalokrasi

Yazar: Çiğdem Keskin - Sosyal Medya Yöneticisi

“Sosyal medya gerçek sosyalliğimizi ne kadar derinden etkileyecek?” Bu soruyu uzun zaman önce bir makale  okurken sormuştum kendime.

Makalede İngiltere’de Bal Harbour Shops’ın düzenlediği Fashion Night Out partisine sadece Klout puanı 40 ve üzeri olan kişilerin davet edildiğinden bahsediliyordu. Etkinlik ajansı, bu şekilde partiye ait haberlerle ilgili tweet’lerin ve Foursquare’de yapılacak check-in’lerin artmasını; dolayısıyla online dünyada yaratacağı etkiyi artırmayı amaçlamıştı. Diğer bir amaçları da sosyal medyada aktif kişileri bir araya getirerek bu parti aracığıyla tanışmalarına ön ayak olmaktı.

 

 

Bugün artık yolda yürürken, işe giderken bile dahil olduğumuz bir sosyal dünya var. Bir gömleğin ya da pantalonun “like” edilme sayısının canlı olarak mağazalarda gösterildiği bir dönemde yaşıyoruz. Artık ilişkilerimizin büyük bölümünü internet üzerinden, tanıdığımız veya tanımadığımız kişilerle yürütüyoruz. Bu kişilere güveniyoruz, fikir liderleri olarak görüyoruz ya da düşüncelerini ciddiye almıyoruz. İşte bu noktada  karşımıza “itibar ekonomisi” kavramı çıkıyor.  İtibar, tüm insanların kişi ya da kuruluşlar hakkındaki olumlu ya da …

23 Mayıs 2012

Yeni medya düzeninde sayısal yayıncılık

Yazar: Çiğdem Keskin - Sosyal Medya Yöneticisi

15. yy’da Gutenberg maatbaayı icat ederek tek yönlü ve merkez odaklı iletişimin egemen olduğu medya tarihini başlattı. 1990’larda internetin ortaya çıkışmasıyla 500 yıllık medya tarihinde çağ atlandı ve tüm medya araçlarının bir araya geldiği etkileşimli bir platform ortaya çıktı.

Bu süreçte 2011 tam anlamıyla sosyal medya ve mobil pazarlama yılı oldu diyebiliriz. Teknoloji ve sosyal medyanın çarpan etkisi medyayı büyük ölçüde etkiledi ve bir dönüşümün içine soktu. Eskiden iletişim yapıldığında haber bir kez ve tek yönlü olarak konuşuluyorsa artık sosyal medya ile 10 kez ve etkileşimli bir şekilde konuşuluyor. E-dönüşüm çağında birçok alan yeniden form alırken, medya da kendi yeni şeklini bulmaya çalışıyor. Yeni medya düzeninde sayısal yayıncılık giderek gelişiyor.

E-dönüşüme örnekler:

*New York Times gazetesi geçtiğimiz yıl içerisinde dijital abonelik sistemine geçti. Artık internetin olduğu her yerden dergiye erişim sağlanabiliyor. Dergiler masalarda ve raflarda görünmez olarak kalmıyor.

*Guardian’ın web sitesini Mart 2012′den bu yana günde 4 milyondan fazla tekil …