Evet biz o sosyal yolun yolcularıyız..

Türkiye’de sosyal medyayı bir iletişim mecrası olarak kullanan, sosyal medya kampanyalarını başlatan ve sosyal medya departmanını kuran ilk telekomünikasyon şirketinde çalışmanın gururunu yaşıyoruz.

Peki neler yapıyoruz?

Bir iletişim şirketi olarak “sosyal medya”yı önemsiyoruz ve etkili bir iletişim mecrası olarak kullanıyoruz.

Sosyal medyada ilkleri gerçekleştirmeye çalışıyoruz, gerçekleştirilen ilklerin başarısının devamını sağlıyoruz. TTNET Destek uygulaması ile Türkiye’de sosyal medyada canlı müşteri hizmetleri desteği veren ilk marka olduk. Sosyal medya üzerinden milyonlarca müşterimize hizmet veriyoruz. Bu sayede TTNET Destek en hızlı çalışan müşteri hizmetleri kanalından biri haline geldi. Sosyal medya sayesinde şikayetlere ortalama 20 dakikada geri dönüş yapabiliyoruz. TTNET Destek için en yoğun kullandığımız iki mecra olan Facebook ve Twitter’ın yanında Shiftdelete, Donanımhaber ve Scroll gibi ülkemizin önde gelen teknoloji forumlarında da resmi uygulamalarımızla destek hizmeti veriyoruz. Bizi en çok gururlandıran ise bu hizmetimizin Uluslararası Stevie Business Awards tarafından Üstün Onur Ödülü’ne layık görülerek, bir endüstri standardı haline gelmesi.

Kurumsal blogumuzun önemine inananıyoruz. Blogumuz kapılarını ziyaretçilerimize hem keyifli zaman geçirmeleri hem de farklı konularda bilgi edinmleri için açıyoruz. Blogumuzun takipçileri, teknoloji dünyasından ve TTNET’ten yeni haberlere bir tıkla ulaşabiliyor ve sektör gündemini yakından takip etme fırsatı bulabiliyor.

Bugün farklı ürün ve hizmetlerimiz için yönettiğimiz kurumsal profillerimizle sosyal medyada toplam 2 milyondan fazla müşterimizle direkt iletişim kurabiliyoruz. Kurumsal sosyal medya hesaplarımızla birlikte 30 milyonu aşkın sosyal medya kullanıcısıyla iletişim halindeyiz.

Kurumsal hesaplarımızın beğenilme ve takipçi sayıları da sosyal medya kullanıcılarının markamıza olan ilgisini ortaya koyuyor ve bizleri mutlu ediyor.

29.06.2012 tarihi itibarıyla TTNET Kurumsal Facebook sayfalarındaki beğenilme sayılarımız:

*TTNET: 978. 405

*TTNET Müzik: 854.031

*Tivibu: 340.257

*KAZANMAKMAK: 65.824

*TTNET ProG: 3.501

*Playstore: 3.525

*Vitamin Eğitim: 79.536

Toplam beğenilme sayısı: 2.326.969

Yine 29.06.2012 tarihinde TTNET Kurumsal Twitter sayfalarındaki takipçi sayılarımız:

*TTNET Müzik: 28.231

*TTNET AS: 13.099

*TTNET Destek: 11.176

*Tivibu: 5.693

*Kazanmakmak: 4.140

Toplam takipçi sayısı: 60.201

Sosyal medyada kullanıcılarının markamız hakkında söylediklerini 7/24 gözlemliyoruz. Sosyal ağlarda TTNET hakkında paylaşılan bütün içerikleri titizlikle takip ediyoruz. Bu içerikleri geribildirim olarak değerlendiriyoruz.

Önümüzdeki dönemde özellikle oyunlaştırma (gamefication), artırılmış gerçeklik (augmented reality) ve lokasyon bazlı pazarlama gibi 2012’nin dijital trendlerini yansıtan proje ve uygulamaları hayata geçirmeyi planlıyoruz. Dijital dünyadaki iletişimimizi, sosyal medyaya daha fazla odaklanarak sürdüreceğiz.

Şirketlerde yöneticilerin sosyal medyaya bakışlarının tartışıldığı bir dönemde Genel Müdürümüz Sn. Tahsin Yılmaz Twitter’da aktif olarak bulunuyor. Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketinde, Genel Müdürü tarafından da önemine inanılan sosyal medya alanındaki çalışmalar da rol almak bizi ayrıca  gururlandırıyor.

Herkesin Sosyal Medya Günü kutlu olsun!

Sosyal kalın!

 

  1. Henüz yorum yapılmamış.
Yorum Yapın