20 Mart Salı günü öğle saatlerinde Boğaziçi Üniversitesi Kuzey Yerleşkesi’ndeydik. Bahardan kalma bir güneş insanın içine öyle bir işliyordu ki belki de bu yıl en çok özlediğimiz şeydi. Boğaziçili arkadaşların da bizden farklı düşünmediği belliydi. Kendilerini dışarıya atmışlar, yemyeşil çimlerin tadını çıkarıyorlardı.

Ancak Boğaziçililerin özlediği başka bir şey daha vardı: ADventure Reklamcılık Yarışması

2002 yılından beri Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ADventure Reklamcılık Yarışması, 2008’den bu yana yapılmıyordu. Ve bu yarışma 4 yıl sonra ilk defa TTNET – Tivibu desteği ile 9. kez gerçekleşiyor!

Bu seneki konusu “viral reklamcılık” olarak belirlenen yarışma, 20 Mart’ta “Hayatı Halaya Alıyoruz” diyen üniversiteli gençlerin Boğaziçi Üniversitesi Kuzey Kampüsü’nde hep birlikte kol kola girerek çektikleri halayla başladı. Aynı gün eş zamanlı olarak Anadolu Üniversitesi, Bilkent Üniversitesi, Ege Üniversitesi  ve Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde de öğrenciler her şeye 10 dakika ara vererek, “hayatı halaya aldılar”.

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü önderliğinde üniversite öğrencilerinin halay çekerek başlattıkları ADventure’ye ön başvurular www.facebook.com/tivibu sayfasındaki uygulamadan gerçekleştiriliyor ve 10 Nisan’a kadar devam edecek. Bu uygulamadaki küçük testi başarıyla tamamlayan  katılımcılar üç kişilik takımlarını kurarak 11-28 Nisan tarihleri arasında, Tivibu Web’de yer alacak  brief için proje geliştirip ADventure jürisine gönderecekler.

Jüri, gelen projeler arasından 10 finalist grup belirleyecek ve 11-13 Mayıs arasında düzenlenecek ADventure final etabına bu gruplar katılmaya hak kazanacak. Yarışmada finale kalan 10 takım, profesyonel reklamcıların danışmanlığında Tivibu briefi için çekecekleri viral videoyu www.youtube.com’a yükleyecekler. www.youtube.com üzerindeki izlenme oranları ve 13 Mayıs 2012 Pazar günü yapacakları viral sunumları, jüri tarafından değerlendirilerek birinci grup seçilecek. ADventure Reklamcılık Yarışması’nın şampiyonu ve dereceye girecek diğer gruplar sürpriz ödüller kazanacak.

Boğaziçili arkadaşlar ADventure’a “Türkiye’nin en havalı reklamcılık yarışması” diyorlar.  Biz de Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübünü enerjileri, yaratıcılıkları, çabaları için tebrik ediyor; reklamcılığa gönül veren ve eğlenceyi yeniden keşfedebilecek tüm üniversiteli gençlere bu yarışmayı kaçırmamalarını öneriyoruz.

  1. iskonto
    13 Nis 2012 8:26 pm

    brief bulamadım yaaaaaaaaaaaa:)))))))))))

  2. Melvina Rapoza
    7 Tem 2012 9:17 am

    We love our Kindle Fire, but as many people have said it has some drawbacks when compared to the iPad, especially on size and power. But I’m impressed with the new specs of the Kindle Fire 2 with the 10inch screen. Some of the new specs are at the kindlemad website and I think they will be opening up pre-orders soon.

Yorum Yapın